• vandaag besteld morgen geleverd*
  • 6 dagen per week geopend
iedere werkdag klantenservice van 07.00 - 17.30

Advies nodig?
Bel 010 - 2 888 444

Meedenk Concept

MEEDENK CONCEPT

Heeft u voor uw infra- en of bouwproject groot belang bij een uitstekende logistiek? Dat wil zeggen: de juiste producten, in de juiste hoeveelheid, op de juiste plek en de juiste tijd/ datum geleverd? Breur denkt graag met u mee tijdens de uitvoer van deze infra- en bouwprojecten. Ons unieke meedenk concept helpt u tijd en geld te besparen door de benodigde artikelen in te kopen en per projectfase bij u op locatie te bezorgen. Dit uiteraard conform het LEAN-principe. Doordat wij de artikelen in bulk bestellen en voor u in voorraad houden, realiseert u een flinke kostenbesparing. In overleg stellen we een goederenlijst op en leggen wij de bestellingen voor u klaar in ons magazijn. Per week of projectfase leveren wij de artikelen bij u af. Natuurlijk kunt u ook gebruik maken van onze voorraad containerservice. Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen? Laat hier uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

 

Hoe werkt het meedenk concept van Breur?

Op basis van de bouwtekeningen en de planning bekijken wij welke producten u in welke hoeveelheid nodig heeft. Uiteraard houden wij ook rekening met de verschillende fases van het project en wanneer u welke artikelen nodig heeft. Op basis van onze calculatie stellen wij een plan van aanpak op. Het plan van aanpak bevat de te verwachten artikelen en bijbehorende hoeveelheden en het moment van uitlevering. Wanneer u akkoord geeft, bestellen wij de artikelen voor u en slaan deze in voorraad op. Alle artikelen worden per week opgeslagen zodat wij de juiste goederen op het juiste moment bij u bezorgen.

 

In vier eenvoudige stappen tijd en geld besparen?

Met het meedenk concept van Breur regelt u in vier eenvoudige stappen de bevoorrading van uw bouwproject. Aan de hand van de bouwtekeningen en planning stellen wij eerst een calculatie op. Vervolgens worden de artikelen besteld en in ons magazijn opgeslagen en verpakt conform het bezorgschema. Op de vooraf bepaalde momenten ontvangt u de artikelen op uw bouwlocatie. Breur levert uw artikelen op vaste dagen en tijdstippen. Hierdoor is altijd de juiste voorraad op het juiste moment aanwezig (just in time principe). Alle producten worden door ons verpakt in rolcontainers. Hierdoor wordt beschadiging en diefstal tegengegaan.

 

Wilt u op uw project uw voorraad altijd binnen handbereik hebben? Met de voorraad containerservice van Breur pakt u uit de container wat u nodig heeft, u scant het product en wij vullen automatisch de voorraad aan. Benieuwd naar onze voorraad container service? Stuur een e-mail naar info@breur.nl of bel 010 2 888 444.